יום ראשון, 19 במאי 2013

כיצד עיצוב פנים משנה את חלל הבית?


הסתכלו על הסלון שלכם או על חלל המטבח, נסו לדמיין מה היה קורה אילו הייתם משנים את העיצוב, ומאחורי המיטה הייתם מדביקים טפט או משנים את התאורה. מדובר בשינוי קטן שהופך את הבית שלכם לשונה לחלוטין.

התייחסות לצרכים של הדיירים

אדריכלות פנים מתייחסת לצרכים של האנשים המתגוררים במבנה. אדריכל נים יכול להפוך מבנה פשוט למדהים,הכולל
אלמנטים שונים המתחברים זה לזה. באמצעות בחינת הסביבה, חומרים איכותיים וידע רב הוא יכול להפוך את הבית למקום יפה. במסגרת תחום אדריכלות פנים אדריכל פנים צריך להתייחס, הן לאלמנטים עיצוביים והן לאלמנטים אומנותיים, אך גם לפונקציונאלית, כי בסופו של דבר אנשים צריכים לגור בבית.

שינוי האווירה בבית


מבין כל החללים בבית הסלון נחשב למבוקש ביותר,שכן  רבים אוהבים לשבת בסלון הבית להרגיש בנוח. תחום עיצוב פנים מאפשר לאנשים לעצב את חלל הסלון בצורה שונה. עיצוב הסלון בצורה שונה יכול לתרום לשינוי האווירה בבית, עיצוב פנים סלון יכול לבוא לידי ביטוי במספר אופנים כמו למשל: החלפת התאורה, התקנת קמין גז בפינה מרשימה ,עיצוב מרהיב של רהיטים.

לקבלת פרטים נוספים על עיצוב בתים פרטיים >

כיצד למצוא מעצבי פנים מומלצים


במידה ואתם מעוניינים לעצב את הבית שלכם בצורה שונה ולגרום לאורחים שלכם לא להסיר מבט מהסלון, אתם זקוקים לשירותיו של מעצב פנים. כיום ישנם מעצבי פנים המציעים את שירותיהם. כדי לראות מעצבי פנים מומלצים, ניתן לבצע סקר שוק במסגרתו ניתן להתרשם ממעצבי פנים שונים,לראות את העבודות שלהם דרך אתר האינטרנט שלהם.

לדף הפייסבוק של דניאל וקנין מעצב פנים >

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה