יום ראשון, 19 במאי 2013

היכן למצוא מעצבי פנים מקצועיים?


עיצוב פנים הוא תחום בלתי נפרד מעולם האדריכלות. תחום עיצוב פנים עוסק בתכנון, חלוקה ואבזור של המתחם. כאשר אתם מעוניינים לעצב את הבית שלכם, כאן נכנס לתמונה מעצב פנים בעל ניסיון. מעצב פנים שמאחוריו פרויקטים שונים יכול לסייע לכם לעצב את הבית ולהפוך אותו למקום יפה.

יצירת מראה אחר לבית


למעשה את רוב הזמן אנחנו נמצאים בחללים שונים בבית. במסגרת השהייה בית יש לנו צורך להשתמש בחללים שונים לצרכים שונים למשל, בחדר האמבטיה או בחלל הסלון. כך או כך , עיצוב פנים נועד לענות על הדרישות של לקוחות שמבקשים ליצור מראה אחר לבית שלהם. במסגרת התהליך ניתן להתייעץ עם מעצב פנים בנוגע לעיצוב חלל הסלון- האם כדאי לקנות רהיטים חדשים או האם כדאי להחליף את התאורה  בחלל הסלון.

מעצבי פנים מומלצים



כיום ישנם מעצבי פנים רבים והבחירה לא פשוטה. מעצבי פנים מומלצים לא כדאי למצוא דרך פרסום בעיתונות או  דרך דפי זהב. יחד עם זאת, כדאי לקבל המלצות של חברים או בני משפחה ולדבר עם כמה לקוחות מרוצים, כך ניתן לקבל תמונה

מלאה על מעצבי הפנים השונים. כדאי לבחור מעצב פנים שיכול להציע לכם מגוון סגנונות ולא רק סגנון אחד.

למידה של סגנונות עיצוב



אם בעבר אנשים היו מעבירים את ימיהם בהסתכלות על קירות לבנים, כיום אפשר להעיז ולעצב את הבית בצורה שונה, להוסיף צבעים שונים שיפיחו חיים בבית. עיצוב בתים  היא עבודה המיועדת למומחים בתחום.

מעצבי פנים מומחים שלמדו את תחום העיצוב יכולים לסייע במשימה של עיצוב הבית. כחלק מההכשרה שלהם הם למדו סגנונות שונים ועשו שימוש בחומרים שונים כדי ליצור מוצרים חדשים.

תגובה 1: